αγαπόμετρο|κλίμακα της Παθιασμένης Αγάπης|υπάρχει?Κάντε κλικ ΕΔΩ.

Πώς να βρείτε την αγάπη? Επιστημονική προσέγγιση με κλίμακα παθιασμένης αγάπης.

Μπορεί να σκέφτεστε την κιμωλία ή τις στατιστικές (εκτός αν είστε λάτρης των μαθηματικών)! Μπορεί να χρειάζεστε μια ηλεκτρονική αριθμομηχανή κλίμακας παθιασμένης αγάπης?
Εδώ είναι ένα ενδιαφέρον στοιχείο. Αναρωτιέστε τι συμβαίνει στον εγκέφαλό σας όταν αγαπάτε ή ερωτεύεστε?

Η αγάπη είναι μια έννοια δύσκολο να μετρηθεί. Η «αγάπη» έχει εσωτερική δομή και ασαφή σύνορα: Μητρική αγάπη, ρομαντική αγάπη, στοργή, η αγάπη για τη δουλειά, η αγάπη για τον εαυτό, ο ερεθισμός και άλλοι υποτύποι αγάπης μπορούν να παραγγελθούν αξιόπιστα από καλύτερα σε φτωχότερα παραδείγματα αγάπης. Με τη σειρά της, η καλοσύνη κάθε υποτύπου ως παράδειγμα αγάπης (πρωτοτυπικότητα) βρέθηκε να προβλέπει διάφορους δείκτες της γνωστικής του επεξεργασίας.


Υπάρχουν πολλές ταξινομήσεις και τυπολογίες της αγάπης στη βιβλιογραφία, αλλά η πιο κοινή διάκριση είναι μεταξύ της παθιασμένης και της συντροφικής αγάπης. Οι Hatfield (Walster) και Walster (1978) περιέγραψαν την παθιασμένη αγάπη ως: Μια κατάσταση έντονης λαχτάρας για ένωση με έναν άλλο. Η ανταποδοτική αγάπη (ένωση με τον άλλον) συνδέεται με την εκπλήρωση και την έκσταση. Η απλήρωτη αγάπη (χωρισμός) συνδέεται με κενό, άγχος ή απελπισία.

Η κλίμακα παθιασμένης αγάπης (PLS) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διερευνήσει διαπολιτισμικές διαφορές, διαφορές ηλικίας και διαφορές φύλου, μεταξύ άλλων, στην παθιασμένη αγάπη. Ψυχομετρία: Η αξιοπιστία επιβεβαιώνεται στους Hatfield και Sprecher (1986), ενώ η συγκλίνουσα εγκυρότητα συζητείται σε αρκετά άρθρα (Aron & Henkemeyer, 1995; Hatfield & Sprecher, 1986; Hendrick & Hendrick, 1989; Sprecher & Regan, 1998).

Οι ψυχομετρικές αναλύσεις αποκάλυψαν προβλήματα σε ορισμένα από τα μέτρα. Η παραγοντική ανάλυση έδωσε 6 παράγοντες για την Κλίμακα στάσεων αγάπης και 1 για την κλίμακα παθιασμένης αγάπης, παρόμοια με την προηγούμενη έρευνα.

Ανάλυση παραγόντων και όλες οι υποκλίμακες μαζί απέδωσαν 5 διακριτούς παράγοντες, που αντικατοπτρίζουν θέματα παθιασμένης αγάπης,
εγγύτητα, αμφιθυμία, ασφαλής προσκόλληση και πρακτικότητα.

Μεμονωμένα απαραίτητα και από κοινού επαρκή χαρακτηριστικά. Μια σειρά από 6 μελέτες
εξέτασε 1 έννοια βασικού επιπέδου στον τομέα του συναισθήματος, την «αγάπη» και διαπίστωσε ότι είναι καλύτερα κατανοητή από ένα πρωτότυπο παρά από μια κλασική προοπτική.

Πώς να βρείτε την αγάπη χρησιμοποιώντας την κλίμακα παθιασμένης αγάπης?

Πώς να βρείτε την αγάπη? Επιστημονική προσέγγιση
Στην προσπάθειά σας να βρείτε την αγάπη, δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να μάθετε αν είστε πραγματικά παθιασμένοι με κάποιον που μπορεί να έχετε γνωρίσει.

Ωστόσο, οι ψυχολόγοι Elaine Hatfield, από το Πανεπιστήμιο της Χαβάης, και η Susan Sprecher, από το State University του Ιλινόις, έχουν τις απαντήσεις!.

Έχουν δημιουργήσει ένα σύνολο ερωτήσεων που έχουν σχεδιαστεί για να σας πουν πόσο παθιασμένοι είστε με κάποιον που μπορεί να ερωτευτήκατε ή να τον γνωρίσατε για πρώτη φορά ή να είχατε μόνο μια σύντομη αλληλεπίδραση στο παρελθόν. Ονομάζεται κλίμακα παθιασμένης αγάπης.

Ετοιμαστείτε λοιπόν με ένα στυλό, χαρτί και αριθμομηχανή και ξεκινήστε να απαντάτε σε αυτές τις ερωτήσεις. Πριν το κάνετε αυτό, επιλέξτε έναν άντρα/γυναίκα που γνωρίσατε μέσω διαδικτυακών ιστότοπων γάμων, φίλο, φίλη, πρώην εραστή, ή ακόμα, ακόμα και τον/την σύζυγο.

Είστε έτοιμοι τώρα να βρείτε την αγάπη ή τουλάχιστον να βεβαιωθείτε ότι είστε πραγματικά ερωτευμένοι?

Πώς να βρείτε την αγάπη χρησιμοποιώντας 16 ερωτήσεις
Θα ένιωθα βαθιά απόγνωση αν με άφηνε ο σύντροφός μου.
Μερικές φορές νιώθω ότι δεν μπορώ να ελέγξω τις σκέψεις μου. είναι εμμονικά δεμένος/η με το σύντροφό μου.
Νιώθω χαρούμενος/η όταν κάνω κάτι για να κάνω τον σύντροφό μου ευτυχισμένο.
Θα προτιμούσα να είμαι με τον σύντροφό μου παρά με οποιονδήποτε άλλον.
Θα ζήλευα αν πίστευα ότι ο σύντροφός μου ερωτευόταν κάποιον/α άλλο/η.
Λαχταρώ να μάθω τα πάντα για τον σύντροφό μου.
Θέλω τον σύντροφό μου σωματικά, συναισθηματικά και ψυχικά.
Έχω ατελείωτη όρεξη για στοργή από τον σύντροφό μου.
Για μένα, ο σύντροφός μου είναι ο τέλειος ρομαντικός σύντροφος.
Νιώθω το σώμα μου να ανταποκρίνεται όταν με αγγίζει ο σύντροφός μου.
Ο σύντροφός μου φαίνεται να είναι πάντα στο μυαλό μου.
Θέλω ο σύντροφός μου να με γνωρίσει – τις σκέψεις μου, τους φόβους μου και τις ελπίδες μου.
Αναζητώ ανυπόμονα σημάδια που δείχνουν την επιθυμία του συντρόφου μου για μένα.
Έχω μια ισχυρή έλξη για τον σύντροφό μου.
Με πιάνει εξαιρετικά κατάθλιψη όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά στη σχέση μου με τον σύντροφό μου.
Για κάθε ερώτηση, σημειώστε μια απάντηση σε μια κλίμακα από το 1 έως το 9, με το 1 να αντιστοιχεί σε «Καθόλου αληθές» και το 9 να αντιστοιχεί στο «Σίγουρα αληθές».
Κλειδί απάντησης για την κλίμακα παθιασμένης αγάπης
Τώρα αθροίστε τους πόντους που έχετε σημειώσει. Δείτε πώς βρίσκετε τα αποτελέσματά σας.

106-135 πόντοι: Εξαιρετικά παθιασμένος/η.

Όταν οι άντρες και οι γυναίκες είναι τρελά ερωτευμένοι, δεν μπορούν να σταματήσουν να σκέφτονται τον άλλον, η καρδιά τους χτυπάει δυνατά, οι σφυγμοί τους αντηχούν και βρίσκουν αδύνατο να κρατηθούν μακριά από τα αντικείμενα του πόθου τους—ακόμα και όταν η επιδίωξη είναι επικίνδυνη ή ανόητη . Αυτό ακριβώς είναι το πάθος που έχουν οι αστέρες του Bollywood στις ταινίες.

86-105 πόντοι: Παθιασμένος/η.

Οι άνθρωποι συχνά νιώθουν έτσι, αλλά όχι με τόσο αδυσώπητη ένταση.

66-85 πόντοι: Μ.Ο.

Περιστασιακά, οι άνθρωποι βιώνουν εκρήξεις παθιασμένων συναισθημάτων.

45-65 πόντοι: Cool (αδιάφορο).

Οι άνθρωποι νιώθουν ένα χλιαρό πάθος και μετά μόνο σπάνια.

15-44 πόντοι: Εξαιρετικά ψύχραιμος.

Η ζυγαριά παθιασμένης αγάπης είναι ένα απλό εργαλείο για να καταλάβεις αν έχεις τη ρομαντική χημεία με οποιονδήποτε έχεις γνωρίσει πριν ή σε σχέση. Αυτό που θα αποφασίσετε να κάνετε με τη βαθμολογία εξαρτάται από την κατάστασή σας (μόλις γνωρίσατε, σε σχέση, αρραβωνιασμένοι ή παντρεμένοι). Επίσης, να έχετε κατά νου ότι η παθιασμένη αγάπη από μόνη της δεν μπορεί να είναι δείκτης για μια μακροχρόνια σχέση!


Σχολιάστε