fiT iN / από όΛων

πώς θα αδυνατίσετε τρώγοντας

Πώς να αδυνατίσεις τρώγοντας? Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Ανδρονίκη Πάντα, μας δίνει τους βασικούς κανόνες για να τα καταφέρουμε.

© Ποιες συνήθειες ακολουθούν οι άνθρωποι που παραμένουν στα κιλά τους χωρίς να καταβάλουν, φαινομενικά, καμία προσπάθεια; Οι ειδικοί συμφωνούν πως μερικοί διατροφικοί κανόνες είναι πολύ σημαντικοί για να μην παχαίνουμε και για να διατηρούμε ένα φυσιολογικό βάρος. 

Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα

Το πρωινό είναι από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας αν όχι το σημαντικότερο. Επιβάλλεται να τρώμε το πρωί για να δώσουμε το ερέθισμα στον οργανισμό μας ότι ξυπνήσαμε και είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και να αθληθούμε!

Μην ξεχνάτε τα ενδιάμεσα γεύματα

Όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε, το πρώτο που συνήθως κάνουμε είναι να μένουμε νηστικοί, αλλά έτσι μπλοκάρουμε τον μεταβολισμό μας. Το καλύτερο είναι να καταναλώνουμε ελαφριά σνακ κατά την διάρκεια της ημέρας. Φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, μπάρες δημητριακών με μέλι είναι μικρά, εύκολα και ελαφριά γεύματα που μπορούμε να καταναλώσουμε κατά την διάρκεια της ημέρας ως πρόγευμα ή απογευματινό.

Τα κύριο γεύμα πρέπει να είναι ένα μέσα στη μέρα!

Κι αυτό θα είναι το μεσημεριανό ή το βραδινό. Σίγουρα είναι καλύτερα τις περισσότερες θερμίδες να τις παίρνουμε το μεσημέρι και όχι 3 ώρες πριν τον ύπνο, όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Στην -πολύ συνηθισμένη- περίπτωση να είμαστε εκτός σπιτιού το μεσημέρι, μπορούμε να καταναλώσουμε ένα ελαφρύ γεύμα στην δουλειά και να μεταφέρουμε το κύριο γεύμα μας το βράδυ.Βασικό επίσης είναι να υπάρχει ισορροπία, στο γεύμα μας: Να τρώμε πάντα σαλάτα εποχής, μια πηγή πρωτεΐνης από ψάρι, όσπρια, αυγά ή κρέας και μια πηγή υδατάνθρακα όπως μακαρόνια ολικής, πατάτα ή γλυκοπατάτα, ρύζι, καλαμπόκι, παξιμάδι κρίθινο.

Και φυσικά δεν ξεχνάμε το νερό

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού, βοηθά να χάσουμε βάρος. Τις περισσότερες φορές που νομίζουμε ότι πεινάμε, στην πραγματικότητα διψάμε! Οπότε καλύτερα να καταναλώνουμε πρώτα νερό και μετά τροφή. 

 Τέλος, μην ξεχνάς να αθλείσαι, κάνοντας οποιαδήποτε μορφή άσκησης. Έστω μισή ώρα περπάτημα, τρείς φορές την εβδομάδα, θα ξυπνήσει τις ορμόνες της χαράς και της ευεξίας στον οργανισμό μας!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: