fiT iN / από όΛων

ξέχνα το ποπ κορν! φτιάξε νόστιμη ποπ κινόα (pop quinoa!)

pop-quinoa© 

Αν αναζητάς κι άλλους τρόπους για να χρησιμοποιείς καθημερινά την κινόα στη διατροφή σου, μπορείς να δοκιμάσεις να την ψήσεις – περίπου όπως τα ποπ κορν!Η κινόα είναι για πολλούς λόγους μια ενδιαφέρουσα επιλογή: τα σποράκια της δεν θα φουσκώσουν όπως του καλαμποκιού, η ποπ κινόα όμως αποκτά πιο ελαφριά υφή, γίνεται τραγανή και η γεύση της θα σου θυμίσει ξηρούς καρπούς.

Γιατί κινόα?

Η κινόα, ένα από τα superfood που ήρθαν για να μείνουν, έχει ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης προς υδατάνθρακες και σε αντίθεση με άλλα δημητριακά, οι πρωτεΐνες της περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι απαραίτητο να συνδυάσεις την κινόα με όσπρια για να σου προσφέρει πλήρεις πρωτεΐνες, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό αν είσαι χορτοφάγος ή vegan.

Φτιάξε ποπ κινόα

Βήμα 1

Ξέπλυνε σε ένα ψιλό σουρωτήρι την κινόα σε τρεχούμενο κρύο νερό. Η συσκευασμένη κινόα συνήθως είναι ήδη πλυμένη για να φύγει η πικρή γεύση της, η φυσική της άμυνα απέναντι στα έντομα και τα ζώα στη φύση, εκτός όμως κι αν μαγειρεύεις τακτικά μια συγκεκριμένη μάρκα, καλό είναι να την ξεπλύνεις για να είσαι σίγουρη. Μετάφερε την κινόα σε μια λαμαρίνα φούρνου που θα έχεις στρώσει με χαρτί φούρνου και άφησέ τη όλη τη νύχτα για να στεγνώσει ή βάλε τη για μερικές ώρες σε χλιαρό φούρνο (στους 50 βαθμούς). Σε κάθε περίπτωση, ανακάτευέ την τακτικά.

Βήμα 2

Μπορείς να φτιάξεις ποπ κινόα σε ένα τηγάνι με βαρύ πάτο ή σε μια κατσαρόλα με καπάκι. Η κινόα δεν θα έχει τον… εκρηκτικό ενθουσιασμό του καλαμποκιού αλλά και πάλι το καπάκι είναι απαραίτητο. Ζέστανε το σκεύος σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και πρόσθεσε μισό φλιτζάνι κινόα. Μπορείς να την φτιάξεις στεγνή ή για καλύτερο γευστικό και τραγανό αποτέλεσμα να προσθέσεις μισό κουτάλι της σούπας ελαιόλαδο. Σκέπασε το σκεύος και ανάδευέ το για να μην κολλήσει η κινόα. Αν η κατσαρόλα σου είναι βαθιά μπορείς να παραλείψεις το καπάκι και να ανακατεύεις την κινόα με μια σπάτουλα. Όταν φουσκώσουν τα σποράκια, άπλωσέ τα σε ένα φαρδύ ταψί και άφησέ τα να κρυώσουν.

© Βήμα 3

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη φουσκωμένη κινόα στο πρωινό σου, σκέτη ή προσθέτοντάς την σε μείγμα για musli. Μπορείς επίσης να την προσθέσεις σε μπάλες ενέργειας, σε μάφιν, σε μπισκότα και ψωμιά για να αυξήσεις την περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Άλλη σούπερ χρήση τους; Για να φτιάξεις γλυκιές μπάρες ενέργειας μαζί με μέλι ή νέκταρ αγαύης.Tip: Αποθήκευσε την φουσκωμένη κινόα σε αεροστεγές δοχείο για να διατηρηθεί τραγανή.

elenidaskalaki
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: