fiT iN

δείτε πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψετε το junk food

Παραγγείλατε πίτσα χθες βράδυ? Ετοιμαστείτε να το… μετανιώσετε!Το πρόχειρο φαγητό είναι η εύκολη λύση όταν βαριόμαστε ή δεν έχουμε χρόνο να μαγειρέψουμε αλλά και το ιδανικό «συνοδευτικό» σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ή όταν βλέπουμε ταινία, όμως μας φορτώνει με πολλές περιττές θερμίδες. Αν δεν τις κάψουμε κάνοντας γυμναστική, θα τις… βρούμε μπροστά μας την επόμενη φορά που θα ανέβουμε στη ζυγαριά!

Οι ειδικοί έκατσαν λοιπόν και υπολόγισαν πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψουμε ένα πρόχειρο γεύμα. Δείτε και λάβετε δράση!

– Μια μεγάλη πίτσα έχει περίπου 2.000 θερμίδες. Για να την κάψετε θα χρειαστεί να παίξετε ποδόσφαιρο περίπου για 4 ώρες.

3A2E633B00000578 3917272 image m 20 1478692682075© Ένα burger που συνοδεύεται από τηγανητές πατάτες έχει περίπου 900 θερμίδες. Για να το κάψετε θα πρέπει να κάνετε αεροβική γυμναστική για 3 ώρες.

3A2E631700000578 3917272 image a 23 1478692816518© Μια μερίδα κινέζικο έχει 1.200 θερμίδες. Για να το κάψετε θα χρειαστεί να κάνετε 2 ώρες στατικό ποδήλατο.

 

3A2E632800000578 3917272 image a 22 1478692810457© Μια μερίδα ινδικό έχει 1.500 θερμίδες. Για να το κάψετε θα πρέπει να κάνετε 2,5 ώρες κωπηλατική σε τροχαλία.

3A2E633400000578 3917272 image m 19 1478692661215© Μια μερίδα πατάτες με τυρί έχει 350 θερμίδες. Για να τις κάψετε θα χρειαστεί να κάνετε 30 λεπτά ποδήλατο.

3A2E631F00000578 3917272 image a 24 1478693013654© Αν (κάνετε το λάθος να) συνοδεύσετε το γεύμα σας με ένα μισόλιτρο ποτήρι μπίρα (περίπου 250 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε στην εξίσωση 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί (περίπου 70 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε 45 λεπτά περπάτημα.

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Δείτε πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψετε το junk food© 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: