από όΛων

πρόγραμμα κατά της κυτταρίτιδας? Ε λοιπόν το έχουμε!

Η κυτταρίτιδα είναι απλά ανοµοιόµορφο λίπος, σύµφωνα µε τον Wayne Westcott, Ph.D., καθηγητή Επιστήµης της Άσκησης. Δεν µπορείς να την ξεφορτωθείς τοπικά, µπορείς όµως να σφίξεις τοπικά.

Το πρόγραμμα κατά της κυτταρίτιδας που προτείνει:

  • Πρώτα, 10 µε 20 λεπτά κυκλική αεροβική που θα βοηθήσουν  να λιώσεις το λίπος παντού.  Κατά τη διάρκεια της άσκησης  καις υδατάνθρακες και όταν ξεκουράζεσαι καις λίπος, καθώς το σώµα σου προσπαθεί να αναπληρώσει τους υδατάνθρακες για να σου  ξαναδώσει ενέργεια.

 

a869955d3006a40cad0f4256ea097956© 

  • Mετά εκτέλεσε ασκήσεις ενδυνάµωσης για να ξαναχτίσεις τους µυς κάτω από τα γροµπαλάκια, κάτι που θα τα κάνει να δείχνουν πιο λεία.
  • Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα.

 

 
  • Μετά διπλασίασε το βάρος και εκτέλεσε 8 επαναλήψεις.  Αυτό προετοιµάζει τους µυς, έτσι µε το 2ο σετ µπορείς να σηκώσεις ένα βάρος που διαφορετικά θα σου φαινόταν πολύ δύσκολο, κάτι που σε βοηθά να σφίξεις  πιο γρήγορα.
 

tania-zervou
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: