από όΛων

pollers: οι γυναίκες που αγαπούν το Pole Dancing

 
Ένα απαιτητικό, αλλά και πολύ αποδοτικό είδος άσκησης αποκτά συνέχεια καινούργιες φίλες
  •  
    Ένα απαιτητικό, αλλά και πολύ αποδοτικό είδος άσκησης αποκτά συνέχεια καινούργιες φίλες
     

    Το pole dancing ξεκίνησε σαν αισθησιακός χορός σε «επαγγελματικές καλλιτεχνικές σκηνές για ενήλικους», κοινώς μαγαζιά με στριπτίζ για να καταλήξει σήμερα ως μία απενοχοποιημένη μορφή γυμναστικής που συνδυάζει το χορό με τη γυμναστική προσδίδοντας στο σώμα ευλυγισία, χάρη και αρμονία στην κίνηση.

    Το pole dancing γίνεται με τη χρήση ειδικού στύλου, με δυνατότητα spinning και περιλαμβάνει συνδυασμό βηματισμών στο έδαφος και τεχνικών στον ίδιο το στύλο. Οι δυσκολία των τεχνικών αυτών φυσικά αυξάνεται όσο ανεβαίνουμε επίπεδο.

    Κάθε μάθημα περιλαμβάνει καλή προθέρμανση, τεχνικές, συνδυασμούς, αποθεραπεία και διατάσεις.

    Σε ποιούς απευθύνεται;

    Σε όσες και όσους θέλουν να αποκτήσουν ευλυγισία και να ταιριάξουν με επιτυχία το χορό και τη γυμναστική. Οι ασκήσεις κλιμακωτής δυσκολίας το κάνουν κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης.

    Τα οφέλη του Pole dancing

    Το καλό της άσκησης pole dancing είναι το χρησιμοποιεί ως αντίσταση το ίδιο το βάρος του σώματος δυναμώνοντας τα χέρια, την πλάτη, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ενώ τονίζει τη γράμμωση διατηρώντας τη θηλυκότητα του γυναικείου σώματος. Καθώς ο βαθμός της δυσκολίας των ασκήσεων αυξάνεται και η κινησιολογία αρχίζει να περιλαμβάνει περιστροφές και αναποδογυρίσματα, η δύναμη της μέσης και του κορμού αυξάνεται ραγδαία δημιουργώντας ένα σώμα υγιές, γυμνασμένο και δυνατό. Ως μη αερόβια γυμναστική, αυξάνει το μεταβολισμό και το σώμα συνεχίζει την καύση θερμίδων για ώρες μετά το τέλος της άσκησης.

    Τα αποτελέσματα είναι ορατά άμεσα στο σώμα, ως σύσφιξη, μείωση κυτταρίτιδας και χάσιμο πόντων ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η αυτοπεποίθηση, βελτιώνεται η φυσική μας κατάσταση λόγω αλλαγών στο καρδιαγγειακό μας σύστημα και φυσικά φτιάχνει η διάθεσή μας κάνοντας κάτι τόσο ευχάριστο.

    Γιατί να το προτιμήσεις;

    Για να αυξήσεις των αντοχή σου μέσα από τις απαιτητικές χορογραφίες, να αποκτήσεις πλήρη συναίσθηση και έλεγχο του σώματός σου, αλλά και εντυπωσιακή στάση και κίνηση από τις πρώτες κι όλας εβδομάδες. Το σταδιακό πέρασμα σε ολοένα δυσκολότερες κινήσεις θα σου παρέχει συνεχή ικανοποίηση και πρόκληση για το επόμενο βήμα, κάνοντας τη γυμναστική διασκέδαση.

    Κάθε πότε και πού;

    Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα από μία ώρα. Υπάρχουν αρκετές σχολές σε όλη τη χώρα και ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια και νέες συνεχώς.

    Θερμίδες που καις

    Ενας αρχάριος μαθητής μπορεί να κάψει 290 – 400 θερμίδες ανά ώρα και ένας προχωρημένος μέχρι 700.

    Δείτε κι ένα εντυπωσιακό βίντεο με την ακόμα πιο εντυπωσιακή Καρο Σβεν

    klik.gr
    Advertisements