fiT iN

πώς να γυμνάσετε όλο σας το σώμα κάνοντας δουλειές του σπιτιού

Πώς να γυμνάσετε όλο σας το σώμα κάνοντας δουλειές του σπιτιού

Όταν μαγειρεύετε ή όταν πλένετε τα πιάτα

Δεν είναι και λίγος ο χρόνος που περνάτε μπροστά στον πάγκο της κουζίνας σας, γι’ αυτό θα μπορούσατε, ίσως, να τον εκμεταλλευτείτε για λίγη άσκηση. Ανάμεσα στα στάδια της μαγερικής ή αφού πλύνετε τα πιάτα, ακουμπήστε τα χέρια σας στον πάγκο για στήριξη, ευθυγραμμίστε τη λεκάνη με τους ώμους σας, ενώστε τα πόδια στις φτέρνες και στρέψτε τα προς τα έξω. Σηκωθείτε στις μύτες, τεντώνοντας τις γάμπες κι επαναλάβετε 10 φορές. Κατόπιν, συνεχίστε λυγίζοντας ελαφρά τα γόνατα προς τα κάτω κι επαναλάβετε, επίσης, 10 φορές.

Όταν σκουπίζετε

Χρησιμοποιήστε την παραδοσιακή σκούπα για 5 λεπτά σε κάθε δωμάτιο, κρατώντας το σώμα σας σε ευθυτενή στάση και την κοιλιά μέσα, εκτείνετε τα χέρια σας έτσι ώστε η σκούπα να φτάνει όσο πιο μακριά γίνεται. Χωρίς να καμπουριάσετε σε κανένα σημείο της κίνησης, σκουπίστε προς το μέρος σας, επαναλαμβάνοντας όσες φορές χρειαστεί. Όταν, πάλι, σκουπίζετε με την ηλεκτρική σκούπα, μπορείτε να κάνετε βαθιά καθίσματα προς τα εμπρός κάθε φορά που σαρώνετε μία μικρή περιοχή. Βάλτε το ένα χέρι στη μέση για ισορροπία και κρατώντας το ένα πόδι σταθερό κάνε ένα μεγάλο βήμα με το άλλο και πατήστε καλά μέχρι το γόνατο να σχηματίσει ορθή γωνία. Κατόπιν, σαρώστε προς τα πίσω καθώς επανέρχεστε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε λίγες φορές σε κάθε σημείο, αλλάζοντας διαδοχικά το σταθερό πόδι.

Όταν διπλώνετε τα ρούχα

Το δίπλωμα των ρούχων, η βαρετή αυτή, αλλά απαραίτητη διαδικασία, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για τους πλάγιους κοιλιακούς σας. Τοποθετήστε το καλάθι με τα στεγνά ρούχα στο πάτωμα και καθίστε δίπλα του. Με τον κορμό ευθυτενή και σφιχτό, σηκώστε τα λυγισμένα πόδια σας, με το ένα να μπαίνει πάνω απ’ το άλλο στον αστράγαλο. Στρίψτε τον κορμό προς το καλάθι και πάρτε ένα ρούχο. Με τα πόδια σταθερά διπλώστε το ρούχο, στρίψτε τον κορμό προς την άλλη μεριά και αφήστε το κάτω. Βάλτε το άλλο πόδι από πάνω κι επαναλάβετε έτσι για μερικά ρούχα ακόμη, ώσπου να κουραστείτε. Κάντε ένα διάλειμμα και πάρτε το από την αρχή.

Όταν γεμίζετε το πλυντήριο πιάτων

Το πλυντήριο πιάτων είναι συνήθως χαμηλά και η φόρτωσή του επιβάλλει να κατέβουμε στο ύψος του. Εκμεταλλευτείτε αυτήν την αναγκαία συνθήκη κάνοντας ένα βαθύ κάθισμα (σε παραλλαγές, με πόδια ανοιχτά ή κλειστά και τις μύτες των ποδιών στην ευθεία ή στο πλάι) κάθε φορά που τοποθετείτε ένα αντικείμενο στο πλυντήριο. Σε κάθε βαθύ κάθισμα, μείνετε για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα (έως 15 αν αντέχετε). Το ίδιο, βέβαια, μπορείτε να κάνετε όποτε μετακινείτε αντικείμενα που βρίσκονται χαμηλά, για να καθαρίσετε.

Όταν καθαρίζετε τα τζάμια ή τους τοίχους

Μία από τις δουλειές που θα μπορούσαμε να κάνουμε πιο συχνά, αλλά αμελούμε είναι και το καθάρισμα των τζαμιών που, αν και απλό, είναι σχετικά χρονοβόρο. Εκμεταλλευτείτε, λοιπόν, τον χρόνο που “χάνετε” για να συνδυάσετε άσκηση και… “αόρατα” τζάμια. Για να γίνει αυτό, καθαρίστε το σημείο που έχετε ψεκάσει με σταθερές κυκλικές κινήσεις πιέζοντας το πανί στο τζάμι. Κάντε το ίδιο για όλη την επιφάνεια, αλλάζοντας χέρι διαδοχικά, και δώστε την ευκαιρία στους ώμους σας να γυμναστούν και, σταδιακά, να ξεσκουριάσουν. Όταν τελειώσετε με το καθάρισμα, ακουμπήστε και τα δύο χέρια επάνω στο τζάμι (κρατώντας πανιά για να μην κάνετε δαχτυλιές), πατήστε ελαφρώς πιο πίσω και κάντε μερικά πους-απς ώσπου να κουραστείτε, για λίγη έξτρα άσκηση πριν από την επόμενη αγγαρεία.

 

 
Γυμναστείτε κάνοντας δουλειές του σπιτιού

Δεν υπάρχει καλύτερη γυμναστική από τις δουλειές του σπιτιού καθώς γυμνάζουν όλο το κορμί και μάλιστα χωρίς καν να το καταλάβετε. Παρακάτω, σας έχουμε τις πιο σημαντικές ασκήσεις για να γίνετε οι πιο καλλίγραμμες νοικοκυρές.

1. Τρίψτε το πάτωμα: Πέστε στα γόνατα και σφίξτε κοιλιά και γλουτούς. Πάρτε ένα κλασικό πανί σφουγγαρίσματος και αρχίστε να γυαλίζετε το πάτωμα! Έτσι εξασκούνται όχι μόνο τα χέρια αλλά και οι κοιλιακοί. Για ένα σπίτι 80 τεταργωνικών μέτρων μπορείτε να κάψετε 200 θερμίδες σε μία ώρα.

2. Πάρτε τη σκούπα: Ξεκινήστε σε όρθια θέση έχοντας σφίξει την κοιλιά για να στηρίζεται η μέση. Για κάθε δωμάτιο που σκουπίζετε, σταματάτε για να κάνετε 20 βαθιά καθίσματα και 10 διατάσεις. Παρά το γεγονός ότι οι θερμίδες που θα κάψετε δεν ξεπερνούν τις 90, η τόνωση και η γράμμωση που θα αποκτήσετε είναι καταπληκτική.

3. Σκούπα και… φαράσι: Τώρα το καλοκαίρι που δεν έχουμε στρωμένα χαλιά, το σκούπισμα με την παραδοσιακή σκούπα είναι ιδανικό για την εκγύμναση των χεριών. Σκουπίζετε, μαζεύετε τη σκόνη και ανάμεσα σε κάθε δωμάτιο κάνετε 15 πους απς και 15 πιέσεις δικεφάλων. Σε κάθε σκούπισμα ρουφήξτε την κοιλιά σας και νιώστε το σώμα σας να μακραίνει. Με τη συγκεκριμένη άσκηση μπορείτε να κάψετε μέχρι και 92 θερμίδες, ενώ κάθε φορά που σκύβετε γυμνάζετε την κοιλιά σας.

4. Aλάξτε σεντόνια: Σφίξτε την κοιλιά και αλλάξτε το κατωσέντονο. Κάντε 2 λεπτά επιτόπιο τζόκινγκ ή τρέξιμο και αλλάξτε στη συνέχεια και το πανωσέντονο. Μπορεί να σας φαίνεται αστείο, αλλά μέσα σε ελάχιστα λεπτά μπορείτε να κάψετε μέχρι και 34 θερμίδες. Δεν είναι και άσχημα…

5. Γυαλίστε το μπάνιο σας: Για να καθαρίσετε την μπανιέρα σας καθίστε στα γόνατα, βάλτε και ένα μαξιλαράκι για να είστε πιο άνετα, ανασηκώστε τους γλουτούς και όσο καθαρίζετε στηριχτείτε στα χέρια σας. Στα σημεία που δε φτάνετε τεντώστε τον κορμό και σφίξτε την κοιλιά. Σε 44 λεπτά μπορείτε να κάψετε μέχρι και 84 θερμίδες.

Λίνα Σερέτη
queen.gr
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: